تیر کشیدن پشت لگن تا پاشنه پا
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

دردهای مفصلی و روماتیسمی یکی از علل درد پاشنه پا است که در اینصورت لازم است مداوای دردهای مفصلی نمایند . اینگونه افراد گاهی پاشنه پایشان بیشتر از حالت طبیعی گرم می شود و در پاشنه پا احساس داغی می کنند و این حالت در بعضی از فامیلان بیشتر از سایر افراد مشاهده می گردد .

درد پاشنه پا

درد پاشنه پا

درد پاشنه پا مشکل بسیاری از افراد هست که روزانه خواب و خوراک را از آنها میگیرد و در زندگی روزمره شان خلل ایجاد میکند . درد پاشنه پا در کف پا ایجاد می شود و با خارپاشنه فرق می کند .

در زیر به برخی از علل درد پاشنه پا اشاره می کنیم :

علت درد پاشنه پا چیست ؟

عوامل زیر ممکن است سبب درد پاشنه پا شوند .

به گزارش بخش سلامت سایت آسان طب ، دردهای مفصلی و روماتیسمی یکی از علل درد پاشنه پا است  که در اینصورت لازم است مداوای دردهای مفصلی نمایند .  اینگونه افراد گاهی پاشنه پایشان بیشتر از حالت طبیعی گرم می شود و در پاشنه پا احساس داغی می کنند و این حالت در بعضی از فامیلان بیشتر از سایر افراد مشاهده می گردد .

علت دیگر درد پاشنه پا کشش زیادتر از حد و کوفتگی رباط های کف پا که به استخوان پاشنه پا چسبیده اند می باشد . افرادی که کف پای آنان صاف و بدون انحناست بیشتر به این درد مبتلا می شوند . به گزارش آسان طب جهت مداوا ضمن کمتر فشار آوردن به کف پا می توان با نظر پزشک نسبت به تهیه کفش مخصوص اقدام نمود .

پیدایش زوائد استخوانی اضافی در زیر پاشنه پا به طوری که با دست می توان آن را لمس کرد و به وجود آن پی برد نیز می تواند موجب درد در پاشنه پا شود .  به گزارش آسان طب ، بعضی از پزشکان این زوائد را عامل درد پاشنه پا می دانند و پیشنهاد تراشیدن زائده را می کنند اما باید توجه داشت که با تراشیدن این زوائد بیماری مرتفع نگردیده و درد پاشنه پا ساکت نمی شود . ضمنا بسیاری از افراد سالم هستند که با داشتن زوائد استخوانی در پاشنه پا به این درد مبتلا نیستند .

 گاهی در اثر پوشیدن کفش های تنگ و نامناسب پاشنه پا دردناک می گردد و این مربوط است به فشاری که به محل اتصال زردپی پشت پا و استخوان پاشنه پاوارد می شود .

بسیاری از افراد چنانچه کفش نرم پشنه بلند بپوشند درد پاشنه پا در آنان بهبود می یابد .

اما افرادی که در پاهایشان احساس داغی وحرارت می کنند می توانند جهت مداوا چند شب ، شبی نیم ساعت پاهای خود را از مچ به پایین داخل محلول آب گرم و نمک طعام بگذارند اگر مداوا نشود لازم است که به کف پا یا آنجا که بیشتر احساس حرارت می شود به هر پا سه تا چهار عدد زالو انداخته شود در مداوای این حالت اثر بسزایی دارد .

منبع مطلب درد پاشنه پا : سایت آسان طب

http://asanteb.com/





:: بازديد از اين مطلب : 1703
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 15 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: